Kanadské šprýmy Vodafonu

Sedím si takhle večer u pracovního stolu v Praze, minimálně 150 km od hranic naší republiky kterýmkoliv směrem, když tu náhle přijde SMS-ka:

Dobry den, prave jste zahajili vyuzivani sluzby Pripojeni ze zahranici na den. Uzivejte si ji do 07.09. 23:21. Hezky den, Vodafone

Volám okamžitě operátorovi, ale ouha, čtvrt hodiny mi neustále dokola tvrdí, že jsou všichnu zaneprázdněni a že to za chvíli někdo zvedne, než mne to přestalo bavit. To asi mají pořádný průšvih, že nejsou ani schopni zvednou telefon. Druhý pokus o dovolání se skončil také po čtvrt hodině hláškou, že se řeší technický problém a že s operátorem nelze mluvit.

A věděli jste, že až na den přesně před rokem, měl Vodafone výpadek taky?

Konec dobrý, všechno dobré. Po 20 hodinách od události a reklamaci přišla omluvná SMS se slibem, že mi připojení ze zahraničí nebudou účtovat, když jsem teda v zahraničí nebyl.